رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق گفت: جهاد تبیین فراتر از یک شعار و از جمله ضرورت‌های دین است که باید مصادیق آن به‌صورت دقیق احصا شود و پرورش مدرس برای انتقال مفاهیم به‌صورت اقناعی اهمیت دارد.
کد خبر: ۹۵۹۶۷۴۳
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد مقدس، حجت‌الاسلام محمد عدیده در جمع کارکنان منطقه در نشست بصیرتی جهاد تبیین که در مدرسه پریزاد حرم مطهری رضوی برگزار شد، اظهار کرد: در هر مقطعی بر دغدغه‌مندان دین و شریعت واجب است که بدون ترس برای بیان واقعیات و روشنگری وارد صحنه شوند و امروز نیز کارزار سرنوشت‌سازی در پیش داریم که برای توفیق در آن بعد از توکل به خداوند باید همه سازوکارها را بکار بندیم.

 وی جهاد تبیین و مدیریت جهادی را نمونه بارز و عینی مقابله با جنگ شناختی دشمن دانست و افزود: دشمن با دست گذاشتن روی نقاط ضعف، تحریف وقایع و شبهه‌افکنی، در صدد ضربه‌زدن به امت‌های مسلمان است که باید بابصیرت و هوشیاری کامل در مقابله با حرکت‌های دشمنان عمل کنیم.

 رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور، رصد راهبردی، عملیاتی و تاکتیکی در مقابله با هجمه‌های شوم را خنثی‌کننده اعمال مذبوحانه دشمنان بر شمرد و بیان کرد: جهاد تبیین و امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر از نکاتی است که باید به آن توجه شود.

 عدیده در پایان هدف از برگزاری این دوره آموزشی را، آشنایی بااهمیت و ضرورت جهاد تبیین و مطالبات و انتظارات مقام معظم رهبری عنوان کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار